Bjork/Hyperballad(翻訳練習中)

We live on a mountain
私たちは山に生き続けている
Right at the top
ほとんどその頂上で
There's a beautiful view
それは美しい景色で
From the top of the mountain
山の頂上から
Every morning I walk towards the edge
毎朝 稜線へ向かって歩くの
And throw little things off
そして投げて、少しだけスタートを切って
Like car parts,bottles and cutlery or whatever
カーパーツやボトル、ナイフ、何でもいい
I find lying around
横たわりぼんやりすると見つかるの
It's become a habit a way to start the day
その日をスタートするための方法 そんな習慣になりつつある

I go through all this before you wake up
私はすべて通り抜けるの あなたが目覚める前に
So I can feel haapier to be safe up here with you
幸せと感じることができる あなたと共に、恐れることなく
It's real early morning No one is awake
目覚めた人がいない早朝はリアル
I'm back at my cliff still throwing things off
※私は戻る 私の断壁で 投げる ( )
I listen to the sounds they make on their way down
下り道が奏でる音を聴く
I follow with my eyes 'til they crash
※目でフォローして大きな音から
Imagine what my body would sound like
※イメージして 私の体が奏でる何か
Slamming against those rocks
※飛び出して反対側の岩へ
When it lands will my eyes be closed or open?
※この地の私の目はいつ閉じるの開くの?

 

※マークが全然わかりませんでした。

ぜんっぜん!